Sierpień, 2009

Na plażę w Dębkach.

Niedziela, 30 sierpnia 2009 · dodano: 01.09.2009 | Komentarze 0

Stałą ekipą, tj xMichalx, Max i ja, wybraliśmy się na kolejną wyprawę. Plan zakładał dojazd skmką do Wejherowa i później, już na rowerach, przez Piaśnicę do Żarnowca. W Żarnowcu przyszło się wspinać asfaltowym podjazdem, na jaki się jeszcze w życiu nie wdrapywałem. Początkowo narzuciłem tempo, którym zwykłem podjeżdżać większe górki ale tutaj niestety za kolejnymi zakrętami widok ten sam: Ściana! Dla Michała górka nie stanowiła jednak problemu. Gdy ja schodziłem z roweru bo serce waliło mi tak, że aż amortyzator pompował, on sobie wrzucił twardsze przełożenie i dawaj do góry. Ech, muszę jeszcze poćwiczyć aby mi tak nie uciekał! Po przygodzie z największym życiowym podjazdem, następne przeżycie - najszybszy zjazd - aż zrobiło się zimno. Zresztą w okolicach Żarnowca pogoda nas nie rozpieszczała.Wiało strasznie a nawet chciało padać.

Na szczęście później się wypogodziło i już w Dębkach grzało nas sierpniowe słońce. Na plaży pusto, właściwie tylko rowery, piasek i my. Acha, jeszcze resztki jodu, którego nie zdążyli zużyć turyści.

Z Dębek na wschód w stronę Jastrzębiej Góry i Rozewia.

Za Władysławowem w stronę Pucka jechaliśmy brzegiem stromego klifu.

Cała trasa (prawie, bo w Gdyni rozładował się gps).

Wycieczka bardzo udana. No i zapomniałbym - trzeci rekord - odległości :)

Trzy kółka lasem koło Polifarbu

Poniedziałek, 24 sierpnia 2009 · dodano: 24.08.2009 | Komentarze 1

Wyskoczyłem rozruszać mięśnie na kółko w lesie między Osową, polifarbem i obwodnicą. Pocieszające, że na ścieżkach bardzo dużo biegaczy. Ludzie zaczynają chyba bardziej dbać o zdrowie. Ja zrobiłem trzy rundy i do domu. Jazda miała charakter lekkopółśredni;)
Dzisiaj znowu rozkręcałem amortyzator, bo po ostatnim moim 'modowaniu' zaczął chodzić chyba jeszcze gorzej niż sztywniak! Jak się okazało, podczas składania popełniłem mały błąd, który dzisiaj udało się poprawić. Dodatkowo do każdej lagi nalałem po 50ml oleju i faktycznie jest jakby miększy.
Średnia kadencja 68.

Szlakiem starych elektrowni.

Niedziela, 23 sierpnia 2009 · dodano: 23.08.2009 | Komentarze 3

Myślałem, że nie będę brał udziału w dzisiejszej wycieczce ze względu na hucznie obchodzoną parapetówę znajomych wczorajszego wieczora. Jednak zacisnąłem zęby i stawiłem się pod dworzec Oliwski, gdzie czekał już geeMax. Chwilę później pojawił się Michał zamykając listę startową. Przez chwilę ustalaliśmy trasę na dzisiaj, Michał chciał koniecznie zwiedzić cmentarzysko zepsutych słoni, które wynalazł na mapie gdzieś na kaszubach ale odpuściliśmy sobie wybierając szlak "starych elektrowni". Słonie będą musiały poczekać. Pogoda dopisywała cały czas, forma niestety nie bardzo. Wczorajsze ekscesy dawały o sobie znać. Mimo to udało mi się zaliczyć najdłuższy dzienny przejazd w mojej rowerowej histori! Niestety nie dość, że późno włączyłem gpsa to jeszcze się w połowie trasy rozładował. Nic to, linkuję taką jaka jest.
Trasa
Wycieczka jak zwykle w tym gronie świetna, trasy które wybierają chłopaki są bardzo malownicze. Aż trudno uwierzyć, że pod samym nosem mamy tak piękne krajobrazy.
Średnia kadencja 57.

Gdzie nas nie było??

Piątek, 21 sierpnia 2009 · dodano: 21.08.2009 | Komentarze 1

No właśnie...
Dżimaks nie brał dzisiaj jeńców. Przegonił mnie do Osowej, przez Owczarnie do Oliwy, a potem niebieskim do Reja i jeszcze kółko do Bernadowa. Uff, nawet przypominając sobie te wszystkie nazwy czuję się zmęczony. Za to nowy licznik Sigmy sprawdza się znakomicie.
Średnia kadencja 64

Sobota, 8 sierpnia 2009 · dodano: 20.08.2009 | Komentarze 0

Trasa mieszana

Czwartek, 6 sierpnia 2009 · dodano: 06.08.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj pokręciliśmy się po okolicy. Góra Donas, las między Polifarbem i Osową, Źródło Marii, Reja i przez Sopot do domu. W domu założyłem sobie koszyk do bidonu, który kupiłem tutaj.

Widok z wieży widokowej na górze Donas (zdjęcia z komórki więc kiepska jakość):

Wycieczka fragmentami czerwonej trasy

Wtorek, 4 sierpnia 2009 · dodano: 04.08.2009 | Komentarze 0

Razem z kolegami w składzie ustalonym wybraliśmy się na objazd okolicznych lasów. Pierwotnie mieliśmy dostać się na górę Donas ale plany się zmieniły. Trasa jest tu - niestety włączyłem gpsa dopiero po pewnym czasie.
Track
Wstyd się przyznać ale na koniec zgubiłem się w lesie na trasie, którą już jechałem kilka razy. Tłumaczy mnie to, że już ciemno było ;)
Wycieczka świetna!

Do sklepu...

Wtorek, 4 sierpnia 2009 · dodano: 04.08.2009 | Komentarze 0

...ale nie po bułki tylko po hak do przerzutki. Oczywiście nie mieli właściwego więc po powrocie zabrałem się za prostowanie starego. Chyba się udało!