Rower:

Na plażę w Dębkach.

Niedziela, 30 sierpnia 2009 · dodano: 01.09.2009 | Komentarze 0

Stałą ekipą, tj xMichalx, Max i ja, wybraliśmy się na kolejną wyprawę. Plan zakładał dojazd skmką do Wejherowa i później, już na rowerach, przez Piaśnicę do Żarnowca. W Żarnowcu przyszło się wspinać asfaltowym podjazdem, na jaki się jeszcze w życiu nie wdrapywałem. Początkowo narzuciłem tempo, którym zwykłem podjeżdżać większe górki ale tutaj niestety za kolejnymi zakrętami widok ten sam: Ściana! Dla Michała górka nie stanowiła jednak problemu. Gdy ja schodziłem z roweru bo serce waliło mi tak, że aż amortyzator pompował, on sobie wrzucił twardsze przełożenie i dawaj do góry. Ech, muszę jeszcze poćwiczyć aby mi tak nie uciekał! Po przygodzie z największym życiowym podjazdem, następne przeżycie - najszybszy zjazd - aż zrobiło się zimno. Zresztą w okolicach Żarnowca pogoda nas nie rozpieszczała.Wiało strasznie a nawet chciało padać.

Na szczęście później się wypogodziło i już w Dębkach grzało nas sierpniowe słońce. Na plaży pusto, właściwie tylko rowery, piasek i my. Acha, jeszcze resztki jodu, którego nie zdążyli zużyć turyści.

Z Dębek na wschód w stronę Jastrzębiej Góry i Rozewia.

Za Władysławowem w stronę Pucka jechaliśmy brzegiem stromego klifu.

Cała trasa (prawie, bo w Gdyni rozładował się gps).

Wycieczka bardzo udana. No i zapomniałbym - trzeci rekord - odległości :)