Rower:

O jeden most za daleko...

Niedziela, 21 marca 2010 · dodano: 21.03.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj wraz z Michałem na dobre otworzyłem swój sezon rowerowy. Wyjazd zapowiadał się ciekawie. Mieliśmy utopić marzannę zrzucając ją z mostu w Rutkach. Spotkaliśmy się więc w Kielnie skąd wzięliśmy azymut na Żukowo (azymut ponieważ nieopacznie zjechaliśmy z asfaltów aby po chwili zakopać się w błocie i mokrym śniegu. Michał po przepracowanej mocno zimie jest w formie wyśmienitej. Robił podjazdy po błocie takie, po których mi było ciężko wpychać rower. Ja jak ten niedźwiedź w gawrze - przezimowałem nie ruszając palcem - w skutek tego formy nie ma. Dramat! Ale odbuduje się, kurdebalans:) W Żukowie zatrzymaliśmy się na dłużej by poczekać na Maxa. Dotarli w końcu wraz z Marzeną. Z Żukowa do Rutek już było niedaleko, niestety od tamtej chwili cały czas padało. Na most dotarłem jeszcze w jako takiej formie.

Po godzinie oczekiwania dotarła reszta grupy pod wezwaniem RWM. Powrót jedynie z Michałem, bo reszta wybrała kierunek na Gdańsk. I na powrocie poległem - deszcz, wychłodzenie (oziembiło się wyraźnie) i porywisty wiatr sprawiły, że w Czeczewie mój leniwy i ciężki organizm powiedział dość. Poczekaliśmy na przystanku PKS na mój transport do domu a Michał pojechał dalej by zrobić zaplanowane na dzisiaj 250 kilometrów o czym zapewne przekonamy się niedługo tutaj.