HR max:190 ( 99%)
Rower:Canyon

V Eska MTB maraton

Niedziela, 19 września 2010 · dodano: 19.09.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj wystartowałem w swoim trzecim maratonie w życiu a 2 w tym roku.

Przed startem:

Sprzęt spisywał się dobrze, gorzej ze mną. Pierwsze kółko to głównie wyprzedzanie (wystartowałem z końca stawki)

natomiast drugi to już samotna jazda i walka z kurczami. Próbowałem poradzić sobie z nimi na różne sposoby, a to podnosząc kadencję a to zmieniając pozycję i stawając na pedały - cały czas łapały. (przypomina mi się historia, którą opowiadali Michał z Maxem gdy wzięli na jakąś wyprawę rowerową nowopoznanego kolegę, który miał wiele chęci i zapału, jeszcze więcej bezkrytycyzmu ale odwrotnie proporcjonalnie umiejętności. Robią we trzech jakiś podjazd ale kolega odstaje narzekając na kurcze. W końcu jakoś wjechał a gdy chłopaki go pytają czy mu przeszedł kurcz, on odpowiedział - Tak, na drugą nogę :)
Mimo tego drugie kółko przejechałem o 1 minutę szybciej niż pierwsze.

Dojazd do bufetu:

Sam bufet (na pierwszym kółku się zatrzymałem, na drugim 'w locie'):

Z czasu jestem zadowolony. Z pozycji również - 26 Open, 12 w kategorii M3.

Początek drugiego kółka:

Trasa była dość wymagająca - sporo długich podjazdów, zjazdy też dość wyboiste i piaszczyste, kilka długich prostych pozwalających wytchnąć. Jechało się całkiem fajnie.