Temperatura:-6.0
Rower:Canyon

Rundka Orłowo, Sopot, Oliwa

Sobota, 26 lutego 2011 · dodano: 26.02.2011 | Komentarze 2

Korzystając z pięknej pogody wybrałem się w końcu na dwór. Po przeziębieniu zostały jedynie jakieś mizerne pozostałości kataru więc odpowiednio ubrany i właściwie nastrojony zebrałem się i pojechałem. Po drodze wstąpiłem do sklepu rowerowego, w którym o bardzo profesjonalną i miłą obsługę dba Fascik. Zważyliśmy tam mojego Caniona i wyszło, że to kloc straszny. 12,3 (z garminem). To "zasługa" przede wszystkim ciężkiego amora i klocowatych opon. Nie pomagają też dość ciężka sztyca i koła. Na ten sezon jednak zmienię tylko amortyzator i opony. No może jeszcze, jak się trafi jakaś okazja, sztycę. Reszta musi poczekać.
Pijąc herbatkę i rozmawiając spędziłem bardzo miło blisko godzinę. No ale trzeba było jechać realizować założenia. Pojechałem w stronę morza i klifami do Sopotu.
Zatoka cała zamarznięta więc były naprawdę piękne widoki:

Przetestowałem też mój nowy nabytek: Garmin Edge 705. Do tej pory używany tylko w domu na trenażejro w końcu miał okazję wykazać się w boju na wyboistych, zmrożonych i zaśnieżonych trasach. Trzyma się pewnie. Czekam jeszcze na czujnik kadencji, który lada dzień ma przyjść.