HR max:177 ( 92%)
Rower:Canyon

Góralem po szosie

Niedziela, 20 marca 2011 · dodano: 20.03.2011 | Komentarze 5

Mieliśmy wyskoczyć z Michałem na szosę ale się nie złożyło, z racji transmisji z ostatnich zawodów Małysza i innych obowiązków rodzinnych. Wyskoczyłem więc sam z planem aby pojeździć po lesie. Jak się jednak okazało w lesie błoto, mokro i lód więc zrezygnowałem. Postanowiłem pojeździć po szosie mimo roweru górskiego i szerokich oponek. Pierwotnie chciałem pojechać do Koleczkowa, Kielna i wracać ale, że dobrze się jechało (mimo bólu kręgosłupa - pojawiły się znowu problemy:/ ), zrobiłem jeszcze kółko przez Kowalewo i Szemud. Jakoś tak pechowo wpierw miałem pod wiatr do samego Szemuda, więc pomyślałem, że z powrotem będzie w plecy. I było ale tylko do Chwaszczyna. Zmienił się kierunek wiatru i przyszły chmury. Tak czy inaczej przyjemna wycieczka mimo, że wciąż chłodno.

TRIMP 249
Moc 180/362
Kategoria szosa

puchaty
| 10:07 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Zrobimy jeszcze jednego testa tym razem z garminem, to będziemy mieli rejestrację pulsu w czasie. Tym, że nie dokręciłeś 300 W wcale się nie przejmuj bo:
1. Ważniejsze są Waty na Kg masy ciała niż bezwzględna siła - a tu wypadasz bardzo dobrze
2. Nie powinieneś jeździć na głodniaka

Mam problemy z odcinkiem lędźwiowym, wysuwa się krąg, boli i mnie usztywnia. I to już od paru ładnych lat się powtarza - muszę znaleźć jakiegoś dobrego fachowca, bo do tej pory chodziłem jedynie na masaże i nastawiania.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obote