HR max:175 ( 91%)
Rower:

Po przeżarciu.

Poniedziałek, 25 kwietnia 2011 · dodano: 25.04.2011 | Komentarze 3

Dzisiaj po 14tej wróciliśmy z Otwocka więc ja zaraz po obiedzie na rower. Myślałem całą drogę o tym by spalić nadmiar przyjętych w formie białek, węglowodanów, tłuszczów, jajek z grzybami i tatara kalorii. Pierwotnie chciałem pojechać na szosę aby zrobić 3 h trening w strefie 80-90% ale coś mi zaczęło mówić, że popołudnie, że święta, że wieś, że kaszub, że promile. Uruchomiłem wyobraźnię i stwierdziłem, że nie będę narażał się na ryzyko. Udałem się w teren. Nie jest łatwo wymyślić gdzie pojechać na te 2 - 3 godziny nie kręcąc się w kółko i nie zastanawiając się już w czasie jazdy, gdzie teraz. Mimo to trochę poimprowizowałem.
Jechało mi się jakoś ciężko. Chyba też za mało picia wziąłem bo w drugiej godzinie, gdy zabrakło już płynu poczułem lekkie odwodnienie. Wysoka temperatura też pewnie nie pomogła. No ale coś tam pokręciłem, więc trening można odhaczyć. Teraz trzeba potrenować konkretniej w tym tygodniu by zrzucić te dodatkowe kilogramy, których przybyło na wadze.

TRIMP 277
Kategoria teren

puchaty
| 19:07 poniedziałek, 25 kwietnia 2011 | linkuj Przybyło kurdebalans :/ Zresztą nie ma co się dziwić, ja lubię jeść a odkąd zacząłem jeździć to czuję się ciągle głodny. Te dwa zjawiska sprawiają, że zdecydowanie łatwiej mnie ubrać niż nakarmić :) A teaz się wkurzam, że łatwiej przeskoczyć niż obejść!
gdynia94
| 18:51 poniedziałek, 25 kwietnia 2011 | linkuj Racja. Lepiej uważać. Tyle się słyszy o pijanych za kierownicą w te święta.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa enera