HR max:173 ( 90%)
Podjazdy:336 m

Trening tempa

Czwartek, 28 kwietnia 2011 · dodano: 28.04.2011 | Komentarze 7

Trening w zakresie 76-90% mocy to wg literatury dostępnej w języku obcym trening w strefie tempa. Może jestem tępy ale nie bardzo widzę zasadność takiego nazewnictwa, szczególnie gdy przyglądam się swojej średniej prędkości. No nic, podobno średnia prędkość nie znaczy nic.
1. 45 min we wspomnianej strefie
AvP 239, NP 247 - zgodnie z założeniami
AvHR 156 - serce, jak w mordę dał w strefie
2. 10 min lekko
3. 10 min 105% FTP
AVP 296, NP 301 - j/w
AvHr 164 - trochę niżej niż powinno być ale też były dwa skrzyżowania itd.

Całość
TSS:137.3 (IF 0.9)
AvP: 214 Norm Power: 247
Kategoria szosa

irmig
| 19:13 piątek, 29 kwietnia 2011 | linkuj Dzięki za gratulacje:) Ja w zeszłym roku na Wejherze startowałem na krótszym dystansie i dzięki małej konkurencji udało mi się wygrać w kategorii "starszaków". W tym roku chyba przejadę dłuższy dystans, będzie to dobre przetarcie przed kolejną Skandią, którą jadę tydzień później. Wygląda więc na to, że będziemy się mogli poznać, a nawet pościgać. A jak się rozpędzimy, to żaden Trek ni Naftokor nam na koło nie siądzie! Taaak... i ten, no, w ogóle. Pozytywne myślenie i takie tam inne.., rozumiesz. No właśnie.

Do zobaczenia w Wejherowie!
puchaty
| 18:23 piątek, 29 kwietnia 2011 | linkuj Dzięki Irmig za miłego komenta :) Jednocześnie gratuluję świetnego wyniku na Skandii w Chodzieży. Mam nadzieję, że się poznamy w Wejherowie, przecztałem na Twoim blogu, że również planujesz tam startować. A jak nie to w pewnie w Gdańsku u Langa.
Ja chcę się sprawdzić na dłuższym dystansie - to raptem 66 km. Nie będę się krygował, że nie mam ambicji, ale realnie patrząc, jeśli będę w 10-tce w open to będę to traktował jako duży sukces.
Sporo zawodników Treka, Naftokoru i pewnie też innych grup ma go w swoim kalendarzu jako wyścig klasy B lub C. Tak czy inaczej - dam z siebie wszystko :)
irmig
| 17:55 piątek, 29 kwietnia 2011 | linkuj Puchaty, Twoje wpisy treningowe są bardzo inspirujące, czytam je od dawna z uwagą i podziwem - widać reżim treningowy, systematyczność i pomiar mocy dają wymierne efekty. To pudło w Wejherze może być Twoje rzeczywiście... Tylko się na nie nastaw, walcz o wygraną, a chłopakom nie daj odjechać, stać Cię z pewnością na dobry wynik w generalce.

Startujesz na krótszym, czy dłuższym dystansie?

P.S. Łubudubu - to byłem ja, Irek, kolega i klient Faścika. Jakby co, to: irmig.wordpress.com
Marzena | 12:53 piątek, 29 kwietnia 2011 | linkuj hahaha, ale się uśmiałam. Gdzie mi Puchaty do Twoich średnich prędkości i Emoniki także. Poza tym Maraton Leśny nie jest taki bardzo leśny i płaski jak deska do prasowania, co mi w ogóle nie leży. No ale zobaczymy. Jak osiągnę wynik, który sobie założyłam kupię nowy kask, piękny Rudy Project Sterling black/ red, więc mam cel :D
puchaty
| 10:36 piątek, 29 kwietnia 2011 | linkuj Akurat pudło :) Na Wejherze to będą chłopaki, które znikną za zakrętem zanim się dobrze w pedałki wepnę. Że nawet nie wspomnę o Emonice, Cheewarze i mam nadzieję Tobie!
A co do treningów to:
AvP - średnia moc, NP - moc znormalizowana (jakiś wzór skomplikowany, który urealnia średnią moc, gdy obciążenia są zmienne), FTP - próg mocy (lub pulsu), powyżej którego wchodzi się w przemiany beztlenowe, TSS - /training stress score/ obciążenie treningowe gdzie TSS=100 to jedna godzina jazdy na progu FTP, IF - NP/FTP
Marzena | 09:26 piątek, 29 kwietnia 2011 | linkuj Puchaty, ja już nic nie rozumiem, jak czytam Twoje relacje z treningów ;-) Widać jednak, ze skutkuje bo na BT była tak, że hoho.... W Wejherze pewnie pudło będzie! Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hwala