HR max:161 ( 84%)
Rower:Canyon

Reglengoracja

Czwartek, 26 maja 2011 · dodano: 26.05.2011 | Komentarze 5

Dzisiaj było płoszenie ślimaków. Oprócz tego odwiedziłem Faścika i Maćka w ich sklepie aby zobaczyć, czy chłopaki się wykurwowali. Narzekali ostatnio na bóle w głębi gardła i kaszel prosto z płuc. I niestety jeszcze nie dojszli do siebie. Szczególnie Faścik - osobnik ze swej natury raczej wątły i delikatny. ;)
Ale za to widziałem rower CheEvary, którego chłopaki mają na serwisie aby go wychuchać, wymuskać, odchudzić, ztjuningować, dodać plus 8 do zajebistości oraz sparwić, aby Ewka w końcu wzięła się za jeżdżenie, a nie kurdebalans, że nie jeździ.
No! Nawet fajnie im to wyjszło.
Kategoria teren

irmig
| 21:27 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Super, już się cieszę! W najbliższym czasie odezwę się do Ciebie!
CheEvara
| 14:33 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Potwierdzam, wstępne sprawianie, abym zaczęła jeździć akompliszd!;)
Podziałało!;)
puchaty
| 19:11 niedziela, 29 maja 2011 | linkuj Jesteśmy zatem umówieni! Szczegóły dogadamy telefonicznie. Mój kom na pw do Ciebie poszedł.
irmig
| 18:51 niedziela, 29 maja 2011 | linkuj Piotrek - pytanie z zupełnie innej beczki - nie wybieracie się może w sobotę/niedzielę na ponowny objazd Skandii? Chcemy z naszą "drużyną" trochę poćwiczyć przed zawodami i byłoby fajnie mieć takiego przewodnika - lidera - towarzysza...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wiata