h km/h:
Rower:Canyon

Coś skrzypi - czyżby McPerson?

Wtorek, 31 maja 2011 · dodano: 31.05.2011 | Komentarze 4

A więc jednak, odgłosy z okolic suportu, które wczoraj nie potrafiły zmącić mojego romantycznego nastawienia, dzisiaj wróciły ze zdwojoną siłą. Skrzypienie stało się natarczywe, natrętne i męczące, mącące mój image, w którym elegancja i wewnętrzny spokój mieszać się miały z emanacją mocy i erupcją energii.
Zasadniczo.
Tymczasem postanowiłem nawiedzić Faścika, któren jest balsamem na rany oraz potrafi obudzić we mnie ufność w rodzaj ludzki i w człowieka. Po przedstawieniu mu objawów zapodałem rower na stojak, gdzie począł dokonywać ablucji dotyczącej suportu, jako że skrzypienie kojarzyło się nam z brudem w formie piasku mielącego się w łożyskach. Po obmyciu i poskręcaniu naponownie udałem się na objazd. Niestety nasze działania nie przyniosły pożądanych efektów, gdyż skrzypienie dochodziło wciąż niestety. Kolejnym pomysłem była zamiana suportu - nie pomogło, następnie wymiana, za pozwoleniem, obydwóch pedałów - bez zmian. Przed moimi oczydołami przedstawiała się już wizja pękniętej pod mikroskopem ramy, która rozłamuje mię się w momencie nieodpowieniem, tymczasem poskrzypując podstępnie a przebiegle.
Zamkłem oczy wyobrażając sobie sztywność katatoniczną, która mię ogarnie gdy przyjdzie jeździć tym skrzypiącym czymś, tymczasem Faścik usunął się w stanie zaawansowanego omdlenia na kolana w okolice tyłu przytrzymując się za zacisk koła. Nie było dokręcone.