HR max:179 ( 93%)
Rower:Canyon

Objazd Skandii x2

Niedziela, 5 czerwca 2011 · dodano: 05.06.2011 | Komentarze 7

Umówiłem się na 9tą z chłopakami ze Starogardu Gdańskiego oraz z Miesnym na objazd trasy gdańskiej skandii. Pojechaliśmy dość żwawo, szczególnie podjazdy szły mocno. Irek ma powera, jak lokomotywa.
Zdjęcie Ekipy od Mięsnego:

Po pierwszym kółku planowałem jechać do domu ale akurat swój objazd zaczynali Candula, Marzena, Max, Faścik i Exocet. Nie mieli śladu więc po uzupełnieniu picia pojechałem z nimi drugie kółko. Te drugie pojechaliśmy już spokojniej.

TRIMP 474 (sporo)
Kategoria teren

puchaty
| 06:07 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Nie ma za co! Było mi miło, że mogłem pomóc
Miesny przepraszam, ale zapomniałem o okularach. Oczy, niczym Frankenstein, pożyczyłem od kogo innego, żeby fota była bardziejsza. Mam nadzieję, że się nie gniewasz.
miesny
| 20:51 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj również oczywiście dziękuje ! powinienem jednak pojechać te drugie, spokojniejsze kółko :) na pierwszym co rusz atakowałem HR-maxa
| 20:38 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj miałem na nosie okulary i twarz ta też jakaś taka... nie moja :) tajemna technika... niepojęte.
irmig
| 19:12 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj Dołączam się do faścikowych podziękowań. Zgodnym chórem zatem: DZIĘ-KU-JE-MY!
puchaty
| 18:50 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj Przepraszam Miesny - przesunąłem odrobinę aparat do góry. ;)
miesny
| 15:18 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj mhh. moje zdjęcie u Ciebie wygląda inaczej... gdzie jest trawa, wirus jakiś czy kolejny talent Puchatego....?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa acaja