HR max:191 (100%)
Rower:Canyon

Objazd Bike Toura w Gdańsku Matemblewo

Środa, 29 czerwca 2011 · dodano: 29.06.2011 | Komentarze 2

Dzisiaj test złożonych przez Faścika kółek, które sprawiły mi rowera lżejszym, zrywniejszym i wogóle bardziejszym. Do tego doszła jeszcze sztyca KCNC, lekka i sztywna, która zastąpiła starą accenta, która może tam i była sztywna ale niech ta sztywność nie przesłoni nam dużej wagi. Wyposażony w te precioza oraz towarzystwo Faścika wyruszylimy zdobywać Matemblewo. Na miejscu spotkaliśmy Maxa. Wykonaliśmy jedno kółko we trzech a potem już tylko z Faścikiem - Max pojechał gotować obiad. Dwa pierwsze kółka wykonaliśmy dosyć lekko, dwa kolejne już mocniej. Starałem się trzymać za Faścikiem. Niestety tracę na zjazdach sporo a potem muszę odrabiać na podjazdach. Ech, muszę jeszcze wiele ćwiczyć.
na cztery próby podjechania trzeciej górki udało mi się zrobić dwa podjazdy. W sumie nieźle :)

Kategoria teren

geemax
| 10:45 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj Puchaty! żyje - zupa nie była za słona :D
exocet
| 07:53 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj gratuluje dwuch udanych podjazdów , wczora mje sie nie udało ani razu ostatniego do końca wiechać, troche mialem za twarde przełozenia bo 28-32, ale jak założe inna kasete to moze dam radę. ponoć w piątek i sobote ma padać ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzepe