HR max:181 ( 94%)
Podjazdy:331 m

Trening szosowy

Środa, 3 sierpnia 2011 · dodano: 03.08.2011 | Komentarze 4

Po paru dniach luzu dzisiaj trenig wg schematu 2 min 318-333, 2 min 350-372, 2 min 318-333, potem 6 min luzu i jeszcze tak dwa razy. Na traskę wybrałem sobie podjazd z Chyloni do Koleczkowa szczególnie, że z tamtąd miałem już blisko do pracy, w której ostatnio prawie nocuję. Ludziska jeżdżą sobie na obozy standy na ulotki i inne urlopy, do Niemiec nawet albo i dalej, gdzie spotykają ich ciekawe przygody w intymne okolice, nowi ludzie no i Chlańsko z Żarciem, oboje bez miary, a ja siedzę w robocie. Ale trudno, chociaż sobie poczytam :) Tutaj piję do Irmiga, któren zajadając wursty, kąsany jest w cho i owo w samym sercu Dojczlandu.
Trening udany. Moce osiągnięte.

TSS 110
TRIMP 135
Kategoria szosa

puchaty
| 11:59 niedziela, 7 sierpnia 2011 | linkuj Ach wiesz, bo trochę marudzę, chociaż tak naprawdę to też jestem przecież zadowolony z powodu ilości pracy. Po prostu zwykle brak jest jakiejś równowagi - a to za mało roboty, a to znowu tyle, że nie ma jak tego przerobić :)
Koniecznie trzeba się spotkać i wypić browary, opowiesz szczegółowo jak Ci było z tą niemiecką osą :D
irmig
| 23:01 sobota, 6 sierpnia 2011 | linkuj Piotrze! Wróciłem właśnie z Dojczlandu, zacząłem przeglądać co ważniejsze sprawy, zatem trafiłem natychmiast na ten wpis, któren mnie był umknął z powodu, że zwykle pijany byłem zasiadając wieczorem przed szwabskim komputerem...

Ale ad rem, jak mawiali Rosjanie. Urlop mój był niezwykle udany, pomijając incydent z żadłem wbitym w przyrodzenie. Ale, u Ciebie biznes, jak widzę, kwitnie, natomiast ja przeżywam w tym roku kryzys i chciałbym czasami nocować w pracy i mieć masę zleceń... Więc, cholera, ja Tobie też zazdroszczę. Coś za coś. Za to mam sporo czasu na trenowanie.

Temat do rozwinięcia. Mam nadzieję, że niedługo, przy browarku, przy okazji jakiegoś spotkania towarzysko - rowerowo - imprezowego, uda się pogadać o tym i owym. A naprawdę miałbym na to ochotę. Może Eska, o której wspominałeś?
puchaty
| 12:30 czwartek, 4 sierpnia 2011 | linkuj Zasadniczo - tak. TRIMP natomiast wylicza mię Sportracker.
mtbxc
| 09:37 czwartek, 4 sierpnia 2011 | linkuj na WKO+ analizujesz?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sobot