HR max:185 ( 96%)
HR avg:149 ( 78%)

Szosom.

Piątek, 12 sierpnia 2011 · dodano: 12.08.2011 | Komentarze 1

Tytuł ma na celu wywołanie skojarzenia z nazwą niegdysiejszego programu telewizyjnego o charakterze humorystycznym. Kto pamięta? Jeden z cytatów z tego programu doskonale pasowałby do dzisiejszej jazdy: "łatwiej jest skonstruować myślącą maszynę niż skłonić człowieka do myślenia". W wydaniu dzisiejszym człowiek to piątkowy kierowca. Nie będę się na ten temat rozwodził bo trzepie mię złość jak o tym myślę.
Chyba wymontuję czujnik z rowera i użyję inaczej. Proszę oczekiwać wpisów z dużo wyższym HRem oraz kadencją. Nie wiem tylko co na to frakcja bikestatowych przeciwników wpisów trenażerowych.
Acha, złapał mię deszcz i zmoczył. Wygonił mię do domu.
Chaotycznie piszę.
Alkohol szkodzi, bo zabija znajdujące się w człowieku białko.

TRIMP 116
TSS 84
Kategoria szosa

irmig
| 20:23 piątek, 12 sierpnia 2011 | linkuj Na zdrówko! Ja dziś przy lampce wina, co żem go ze Szwabii przywiózł. Kulturalnie. Ale długo tak nie wytrzymam i wkrótce se strzelę browca. A później se strzelę jeszcze jednego. No właśnie. To był mój komentarz do Twojego dzisiejszego treningu, który mię się bardzo podoba.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wolat