HR avg:153 ( 80%)
Podjazdy:576 m
Kalorie: 2078 kcal

To co wczoraj plus dwa bociany w locie.

Niedziela, 25 marca 2012 · dodano: 25.03.2012 | Komentarze 1

Dzisiaj postanowiłem powtórzyć wczorajszą trasę. Założyłem sobie jednak, że będzie to jazda mocniejsza. Nawet nie trudno o to było, ponieważ dzisiaj mocno wiało. I jak to bywa u nas, wiało z północy, więc wiatr na tej pętli albo z boku, albo w ryj i niewiele w plecy.
W tamtym roku widziałem bociana (sprawdziłem u siebie na blogu) 12.03 a w tym roku dzisiaj. Ale za to dwa na raz i oba w locie, co oczywiście dobrze wróży temu roku.
No ale jechało się przyjemnie, chociaż chwilami wydawało mi się, że stoję w miejscu. Szczególnie na odcinku do Łebna. Jest tam trochę górek i teren odsłonięty a na dodatek wiatr prosto w dziób. Widzę, że będę musiał zweryfikować swoje progi mocy. Założyłem sobie ftp na poziomie 250W ale wygląda na to, że jest już lepiej. NP z treningu na poziomie 254 W - to całkiem sporo jak na mnie. Pod koniec tygodnia zrobi się test FTP.

Acha, i żeby nie było, że generalizuję: kierowcy samochodów to są pojeby. Jeden taki wyprzedzał mimo, że musiał mię widzieć. Jechał na trzeciego i co mu zrobisz. Zjechałem na pobocze. Postanowiłem od jutra wozić ze sobą woreczek albo kondoma z miękkim, rzadkim gównem, którym będę rzucał w przednią szybę takim pojebusom.