HR max:173 (%)
Rower:Canyon

Bieszczady dzień 4

Sobota, 9 czerwca 2012 · dodano: 09.06.2012 | Komentarze 14

Dzisiaj już ostatnia wycieczka rowerowa tej edycji Tour de Dwernik. Wybrałem trasę dłuższą, taką na spokojniejsze jechanie. Wyjechałem rano, więc nie musiałem się spieszyć aby zdążyć na obiad. Na dodatek dziewczyny zmęczone, więc dzisiaj w planie niezaduży spacer na Otryt.

Borowik czerownopory:

Droga na granicy z Ukrainą

Grób uczestnika powstania styczniowego z 1863

Wszystko pięknie ale byłoby lepiej, gdyby można było z kimś dzielić te widoki i jazdę.
Kategoria mieszany

irmig
| 18:00 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Żona nie, ale sąsiad w Tesco dorabia. Do emerytury.
puchaty
| 17:59 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Niewiem Niewe czy już skończyłeś, ale jeśli jeszcze nie, to życzę udanego srania! Ja byłem rano.
Niewe
| 17:14 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Czytam to ssssss kibla i to dobre miejsce do czytania tego.
Te "ssssss" było po hiszpańsku. Też nie znam.
puchaty
| 15:55 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Ja też kiedyś nie znałem hiszpańskiego. Ale to było dawno temu. Moja żona pojechała do Tesco klucze dorobić, a Twoja?
irmig
| 15:43 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Eeee, Puchaty, nie, nie, nie! Wyraz "publikacja" wziął się od hiszpańskiego "publisssio" (zauważmy charakterystyczne trzy literki "s", podczas wymowy których należy zaseplenić oraz obficie opluć rozmówcę), co oznacza... no, tego. Nie wiem, co oznacza. Ni chuja nie znam hiszpańskiego. Ale fajnie go się wymawia.

Nieeeeweeee!!! Dawaaaaj, zaczyna się!
puchaty
| 14:44 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Jeśli ktoś publikuje to znaczy, że lubi puby i robi się od tego czerwonopory?
irmig
| 13:45 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Patrzcie! Jakiś debil napisał to samo dwa razy!
| 13:35 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj A ja już nawet zacząłem coś sensownego pisać i szło mi naprawdę dobrze. Pisałem, pisałem, a potem dumny spojrzałem na to, co napisałem. Niestety. To było debilne.

A naprawdę się starałem. O tym grzybie, co brał udział w Powstaniu Styczniowym pisałem dużo.
irmig
| 13:23 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj A ja już nawet zacząłem coś sensownego pisać i szło mi naprawdę dobrze. Pisałem, pisałem, a potem dumny spojrzałem na to, co napisałem. Niestety. To było debilne.

Niewe
| 06:47 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Ja w sumie też nie mam nic do dodania, ale może z czasem pojawią się jednak jakieś debilne komentarze i wtedy będę na bieżąco.
puchaty
| 17:51 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj Cała przyjemność jest na mojej stronie!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa woscs