HR max:187 ( 97%)
Kalorie: 2900 kcal

Czymanów

Sobota, 16 czerwca 2012 · dodano: 16.06.2012 | Komentarze 3

Wczoraj zadzwonił do mię Irmig pytając, czy nie spotkalibyśmy się przy rurach w Czymanowie. Tak się akurat dobrze złożyło, że wieczorem umówiłem się z Faścikiem więc mogliśmy uknuć aby pojechać tam razem. Tak też się stało. O 10tej spotkaliśmy się pod Shellem i ustalając, że nie będziemy cisnąć, pojechaliśmy na spotkanie. Z tym nieciśnięciem to wyszło różnie. Zdażały się momenty, w których trochę podkręcaliśmy. Do Czymanowa dojechaliśmy trochę przed Irkiem. W czasie tego trochę podjechaliśmy sobie do góry, posiedzieliśmy przy zbiorniku, zjechaliśmy i posiedzieliśmy przy szlabanie. W końcu pojawił się Irek na swoim ślicznym Haibaiku, całym czarnym i karbonowym. Wjechaliśmy na zbiornik jeszcze raz. Tym razem mocniej, bo Irek wraca do swojej olimpijskiej dyspozycji i kręci z taką szybkością, że ledwo widać buty.
Wracaliśmy inną trasą, tak aby pojechać trochę więcej wspólnie. Irek odbił w Redzie (bo ma na półwyspie bazę) a my z Faścikiem do Rumii, przez Łężyce aż do domu. Wracając wyraźnie było czuć, że Faścikowi rozkręciła się noga. Dawał naprawdę konkretne zmiany. Fajnie, bo sporo pracował w tym roku i szkoda by było aby jego kontuzja zepsuła mu cały sezon.