HR max:174 ( 91%)
Podjazdy:685 m
Kalorie: 1600 kcal
Rower:Canyon

Wałkonienie się nad Bałtykiem, który jest chłodnym morzem.

Piątek, 29 czerwca 2012 · dodano: 30.06.2012 | Komentarze 4

Wałkonpensacja nad Bałtykiem, nad który dotarłem jadąc rowerem, będącym moją własnością, za co chciałbym w tym momencie wyrazić swoją wdzięczność.
W ten niebanalny sposób dokonał się proces aktywnego wypoczynku, na który niewątpliwie zasłużyłem.

A tu mój rowerek w nowym antruażu
Kategoria mieszany

irmig
| 10:48 sobota, 30 czerwca 2012 | linkuj Bikewifeing :)))

Moja żona pozdrawia Twoją żonę.

A portret wyszedł naprawdę pięknie!
puchaty
| 10:21 sobota, 30 czerwca 2012 | linkuj Przecztałem Twojego komenta mojej żonie Edycie. Kiwając głową stwierdziła:
- niestety, trzeba znać swoje miejsce w szeregu.

irmig
| 10:11 sobota, 30 czerwca 2012 | linkuj - Słuchajcie! - zakrzyknął radośnie do rodzinki Puchaty, przechodząc Monciakiem obok portrecistów, bo właśnie wpadł na świetny pomysł - zróbmy sobie portret i zawieśmy go w sypialni!
- Tak, tak!! - zakrzyknęły radośnie córki, a żona pokraśniała myśląc w duchu "ten mój mąż to jednak o nas myśli czasem, a myślałam, że wciąż tylko o rowerze..."
- Zrobimy sobie portret, zrobimy sobie portret - dziewczyny skakały zachwycone.
- No właśnie! - dodał dumny Puchaty - zrobimy sobie portret mojego roweru!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bohat