Info
Ten blog rowerowy prowadzi puchaty z miasteczka Gdynia. Mam przejechane 17667.03 kilometrów w tym 8096.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.35 km/h i się wcale nie chwalę.Więcej o mnie.
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2013, Lipiec4 - 5
- 2013, Maj1 - 0
- 2013, Kwiecień1 - 0
- 2013, Styczeń1 - 0
- 2012, Sierpień19 - 5
- 2012, Lipiec16 - 32
- 2012, Czerwiec15 - 58
- 2012, Maj25 - 60
- 2012, Kwiecień16 - 37
- 2012, Marzec18 - 32
- 2011, Październik10 - 26
- 2011, Wrzesień16 - 41
- 2011, Sierpień17 - 30
- 2011, Lipiec21 - 29
- 2011, Czerwiec14 - 62
- 2011, Maj21 - 64
- 2011, Kwiecień22 - 61
- 2011, Marzec17 - 49
- 2011, Luty5 - 8
- 2011, Styczeń2 - 0
- 2010, Grudzień6 - 6
- 2010, Listopad6 - 0
- 2010, Październik18 - 5
- 2010, Wrzesień19 - 0
- 2010, Sierpień14 - 0
- 2010, Lipiec21 - 0
- 2010, Czerwiec20 - 3
- 2010, Maj1 - 0
- 2010, Kwiecień8 - 0
- 2010, Marzec7 - 2
- 2009, Listopad4 - 0
- 2009, Październik6 - 0
- 2009, Wrzesień14 - 0
- 2009, Sierpień11 - 5
- 2009, Lipiec19 - 0
- 2009, Czerwiec19 - 1
- 2009, Maj7 - 0
- 2009, Kwiecień8 - 0
Dane wyjazdu:
52.85 km
0.00 km teren
01:42 h
31.09 km/h:
Maks. pr.:63.90 km/h
Temperatura:
HR max:179 ( 93%)
HR avg:154 ( 80%)
Podjazdy:440 m
Kalorie: kcal
Rower:
Szosowo, procesyjnie...
Czwartek, 23 czerwca 2011 · dodano: 23.06.2011 | Komentarze 0
Dzisiaj w końcu dzień wolny i nareszcie bez stresu związanego z pracą i zrealizowanym wczoraj zleceniem. Mam więc nadzieję wrócić do systematycznych treningów. Postanowiłem cofnąć się w planie treningowym o 3 tygodnie aby z powrotem wpaść w rytm a nie zajechać się za mocno. Dzisiaj więc to co wtedy a więc jazda 6 min x 6 na progu z odpoczynkiem 6-8 min między każdym interwałem. Dzisiaj było wietrznie z wiatrem zachodnim więc pierwsza część treningu dosyć prosta - wiatr stawiał opór konkretny. Z powrotem było już trudniej utrzymywać średnią moc bo prędkości dosyć wysokie a asfalty kiepskie. W każdym razie trening wykonany właściwie.W Kielnie krótki postój z powodu BożoCiałowej procesji:
Trochę cyferek dla interwałów:
1.
Norm Power: 283
Min Max Avg
Power: 10 394 281 watts
Heart Rate: 147 172 168 bpm
Cadence: 75 96 88 rpm
Speed: 16.1 39.5 32.2 kph
2.
Norm Power: 286
Min Max Avg
Power: 170 385 286 watts
Heart Rate: 143 173 167 bpm
Cadence: 84 101 91 rpm
Speed: 20.5 48.8 30.3 kph
3.
Norm Power: 289
Min Max Avg
Power: 253 340 291 watts
Heart Rate: 146 172 168 bpm
Cadence: 80 112 93 rpm
Speed: 20.1 42.4 31.4 kph
4.
Norm Power: 289
Min Max Avg
Power: 6 368 287 watts
Heart Rate: 147 175 168 bpm
Cadence: 65 102 93 rpm
Speed: 17.8 49 29.5 kph
5.
Norm Power: 299
Min Max Avg
Power: 224 402 298 watts
Heart Rate: 152 175 171 bpm
Cadence: 72 108 91 rpm
Speed: 26.6 43.9 34.5 kph
6.
Norm Power: 290
Min Max Avg
Power: 188 504 293 watts
Heart Rate: 132 171 166 bpm
Cadence: 60 106 95 rpm
Speed: 13.7 50.3 37.0 kph
Mimo przerwy noga dosyć dobrze podawała i jechało mi się bardzo fajnie :)
W pulsy wchodzę bez problemu. Tętno na progu w granicach 168. Próg w okolicach 285-290 W.
Kategoria szosa