HR max:210 (109%)
Rower:Canyon

IX Maraton Leśny w Wejherowie

Sobota, 19 maja 2012 · dodano: 20.05.2012 | Komentarze 16

Dzisiejszy maraton to już druga edycja tej zacnej imprezy, w której miałem przyjemność uczestniczyć. W poprzednich zawodach wybrałem dystans Giga, natomiast w tym roku, z racji dużo mniejszej bazy w zimie, postanowiłem pojechać Mega.
Przed startem spotkałem Irka, który z liczną Starogardzką ekipą świetnych kolarzy (i dobrych kumpli) przyjechał pokazać lwi pazur oraz swojego ślicznego Haibaika.
Tu z tego miejsca chciałbym Irku bardzo podziękować! Dzięki niemu ustawiliśmy się na samym przodzie (sam bym tam się nie pchał zachiny). Po starcie również dał mi koło, poświęcając swój wynik. DZIĘKI!
Start wyszedł nawet niekiepsko. Udało mi się utrzymać w pierwszej 30tce. Taką pozycję utrzymywałem przez połowę pierwszego kółka, aż do pierwszych podjazdów. Tam udało się wyprzedzić paru kolarzy i utrzymać się w zasadniczej grupce. Pod koniec pierwszego okrążenia grupa się podzieliła a ja zostałem w tej drugiej. Ta sytuacja nie zmieniała się przez kilka kilometrów do momentu, w którym dojechaliśmy do kilku kolarzy, którzy zostali z pierwszej grupy. Pierwsze piaski na drugim kółku poszły mi wyśmienicie. Wszyscy szli lewą stroną a ja wybrałem prawą. Dzięki temu znalazłem się na drugim miejscu tej (jak mi się zdaje 8-9 osobowej) grupy. Niestety drugie piaski zawaliłem. Wypadłem z koleiny i stanąłem. Wszyscy zaczęli wyprzedzać. Gdy już wgramoliłem się na rower dzieliło mnie do nich kilkanaście metrów. Na moje nieszczęście gdy próbowałem pocisnąć chwycił mnie skurcz, który spowolnił mnie dość wyraźnie. Po chwili już wiedziałem, że nikogo już raczej nie dojadę. Skurcze udało się po paru kilometrach rozjechać ale ja jechałem już bez zapieku. Przede mną nikogo nie widać, za mną również pusto. Całą drugą połowę ostatniego okrążenia przejechałem sam.
Pierwsze okrążenie - 49 min 179 AvHR (210 max - ale to chyba błąd sprzętu)
Drugie okrążenie - 52 min 176 AvHR (186 max)

Miejsce 6 w starszych i 12 w Open (startowało około 180 osób).
Zasadniczo jestem zadowolony - gdyby nie błąd techniczny (który jednak pewnie wziął się ze zmęczenia) byłbym w drugiej grupie i może nawet walczył o pudło. Do zwycięskiego Czarka Mrozowicza zabrakło pięciu minut a do drugiego już niecałe dwie.
Autoportret zza mety (meta - miejsce zakupu alkoholu niewiadomego pochodzenia)

Miesny polecał stronę www.strava.com - świetna jest. Szacowana przez mechanizmy tej strony średnia moc z wyścigu wyniosła 275 W. Wydaje mi się to całkiem realne. Oczywiście NP byłoby wyższe ale średnia mogłaby faktycznie oscylować wokół tej wartości. Będę musiał to kiedyś porównać z miernikiem.
Kategoria teren, zawody

puchaty
| 12:11 wtorek, 22 maja 2012 | linkuj Dzięki!
Co do foty, faktycznie, szczególnie rzucają się w oczy moje regularne rysy!
geemax
| 12:06 wtorek, 22 maja 2012 | linkuj gratki z wyniku! a ja to zdjęcie już gdzieś widziałem... na jutjube ;D -bezcenne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
exocet
| 06:52 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Szacun, świetny wynik !!!
puchaty
| 19:20 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Wgrałem sobie stravę na telefon. Odpalę ją równolegle z garminem i porównam wyniki. Zobaczymy co wyjdzie.
miesny
| 19:16 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj ciekawe co do wzoru.. faktycznie hr nie ma nic do rzeczy, twierdzą że ich wyliczenia mają średni błąd około 5% - jak sprawdzisz ze swoim miernikem daj nam znać
irmig
| 19:06 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Oj tam oj tam... W kieszonkach mata komórkie, a w komórkach numer Irmiga. Służę uprzejmnie. Na okoliczność wyścigu, zwątpienia, kaca, jak również zorganizowania owego kaca - w tym jestem specjalistą zwłaszcza.
puchaty
| 18:51 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Miesny HR to chyba niewiele ma wspólnego z mocą...
Znalazłem wzór wg którego to liczy:
P(total) = P(rolling resistance) + P(wind) + P(gravity) + P(acceleration)
puchaty
| 18:38 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Faścik nic źle nie wkleiłeś. Przeczytaj ten wpis i komenty do niego:

Irmig czy masz może swoją kieszonkową wersję siebie samego? Taką, którą można nosić w kieszeni aby w chwilach zwątpienia, słabości lub choćby na kacu, wyciągnąć ją, a ona będzie gadała człowieku różne miłe rzeczy i sprawiała, że świat bedzie lepiej wyglądał i dodawała otuchy?
miesny
| 18:36 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj gratulacje, dobry start !!
ta strava działa w oparciu o hr i dane o podjazdach - działa to w miarę precyzjnie ale nie uwzględnie wiatru i innych czynników.
irmig
| 18:24 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Tak, to byłem ja, to już wcześniej ustaliliśmy. Strasznie się wtedy ujechałem...

Co do wyścigu - zabrakło naprawdę niewiele do pudła, mocy jak widać nie brakowało, tylko nieco więcej szczęścia na piachach, no i dodatkowego bidonu pewnie, co? U mnie zwykle kurczów niet, kiedy dużo płynów pochłaniam.

Natomiast Twoje bojowe nastawienie i sportowy zadzior były super - początek jechałeś, jak maszyna, skupiony, czujny i mocny, takiego Cię nie znałem! Jak było dalej, nie wiem, bo odjechałeś w tumanach kurzu. To było naprawdę zajebiste.
puchaty
| 17:40 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj No właśnie! Niestety na tym filmie Irmig dał się zaskoczyć kamerze.
| 16:49 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Ta metoda to raczej: "Dzisiaj była wypłata - zmęczony stoczniowiec wraca PKSem do swojego domu na wsi"

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ktakz